Oleszyce, dnia 19 maja 2011r.
P R Z E W O D N I C Z Ą C Y
R A D Y M I E J S K I E J
w O l e s z y c a c h
Pan/i/...........................................
0RR.0002.1.2011
............................................
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tj. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.159 z późn. zm./ z w o ł u j ę w dniu 27 maja 2011r. (piątek) o godz. 9:00 w budynku remizy OSP w Oleszycach - SESJĘ RADY MIEJSKIEJ.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Interpelacje i zapytania Radnych
5. Informacja o stanie technicznym ujęć wody i przepompowni na terenie M i G Oleszyce, oraz jakości i cenie wody dostarczanej dla mieszkańców Miasta i Gminy Oleszyce przez innych dostawców.
6. Podjęcie uchwał w sprawach:
1/ zmian w Uchwale Nr II/3/10 Rady Miejskiej w Oleszycach z dnia 14 grudnia 2010 r. w sprawie powołania stałych komisji Rady Miejskiej w Oleszycach– projekt nr 81/2011
2/ powołania do składu osobowego Komisji Oświaty, kultury i Sportu Rady Miejskiej w Oleszycach- projekt nr 82/2011
3/ ustalenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego – projekt nr 83/2011
4/ oddania w dzierżawę części nieruchomości – projekt nr 84/2011
5/ zatwierdzenia uchwały zebrania wiejskiego – projekt nr 85/2011
6/ wprowadzenia zmian do uchwały Rady Miejskiej Nr IV/24/11 zd.28.01.11r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubaczowskiemu – projekt nr 86/2011
7/ wprowadzenia zmian do uchwały Rady Miejskiej Nr LXI/443/10 z dn.10.11.2010r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej – projekt nr 87/2011
8/ zmian w budżecie gminy na 2011r.-projekt nr 88/2011
9/ udzielenia krótkoterminowej pożyczki dla Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Oleszycach - projekt nr 89/2011
7. Informacja Burmistrza MIG Oleszyce z prac w okresie między - sesyjnym.
8. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytanie Radnych.
9. Wolne wnioski i zapytania.
10. Zakończenie obrad.
Podstawa prawna do zwolnienia na czas obrad
sesji od pracy zawodowej:art.25 ust.3 ustawy z dnia
8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
/Dz. U Nr 142,poz 1591 z późn. zm./