Projekt „W stronę klienta – nowa twarz administracji samorządowej” ma już rok!
Projekt realizowany w powiecie lubaczowskim przez Towarzystwo ALTUM, Programy Społeczno-Gospodarcze w partnerstwie z gminą Narol przeprowadzany jest w naszym urzędzie już od 12-stu miesięcy.
W okresie tym, pierwsza grupa pracowników urzędu została przeszkolona z zakresu tematów: „Komunikatywny urzędnik – abc dobrej komunikacji z klientem i w zespole”, „Zostań panem własnego czasu – jak skutecznie zarządzać czasem pracy”, „Od pomysłu na projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zarządzanie zespołem projektowym” oraz „Obieg dokumentów, zasady archiwizacji”.
Przypomnijmy, że celem szkoleń jest poprawa jakości obsługi klientów, usprawnienie wykonywania zadań pod względem organizacyjnym, podniesienie jakości usług merytorycznych świadczonych przez JST oraz poprawa wizerunku urzędnika.Czy projekt odniesie oczekiwany skutek, dowiemy się już w październiku 2011 roku na konferencji podsumowującej.
Co warto podkreślić ww. projekt, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przeprowadzany jest w także w powiatach: dębickim, łańcuckim, mieleckim, rzeszowskim oraz strzyżowskim.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego