Oleszyce, dnia 21. 10. 2015 r.
P R Z E W O D N I C Z Ą C Y
R A D Y M I E J S K I E J
w O l e s z y c a c h
Pan/i/................................
ORR.0004. 10. 2015
.................................
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz. U. z 2013 poz. 594 z późn. zm.) z w o ł u j ę w dniu 29 października 2015 r. ( czwartek ) o godz. 12:00 w sali widowiskowej Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Oleszycach - SESJĘ RADY MIEJSKIEJ.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Interpelacje i zapytania Radnych Rady Miejskiej w Oleszycach.
5. Informacja z realizacji inwestycji i remontów oraz realizacji zamówień publicznych w 2014 r. i w 2015 r. ( stan na 30.09.2015 r.).
6. Stan realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2014/2015.
7. Przedstawienie informacji z analizy oświadczeń majątkowych.
8. Podjęcie uchwał w sprawach:
1) zmiany Uchwały Nr XXVII/2016/2012 Rady Miejskiej w Oleszycach z dnia 28.11.2012 r.w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Oleszyce – projekt nr 83/2015,
2) zmiany Uchwały Nr XIV/79/2015 Rady Miejskiej w Oleszycach z dnia 24 września2015 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi – projekt nr 84/2015,
3) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty oraz stawki za pojemniki o określonej pojemności – projekt nr 85/2015,
4) zmian w budżecie gminy na 2015 r. – projekt nr 86/2015,
5) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w Starym Siole - projekt nr 87/2015,
6) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w Futorach – projekt nr 88/2015.
9. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Oleszyce z prac w okresie między-sesyjnym.
10. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania Radnych.
11. Wolne wnioski i zapytania.
12. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
mgr Wiesław Osuch
Podstawa prawna do zwolnienia na czas obrad
sesji od pracy zawodowej:art.25 ust.3 ustawy z dnia
8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
( t. j. Dz. U. z 2013 r. poz.594 z późn. zm.)