Oleszyce, dnia 17.10. 2013r.
P R Z E W O D N I C Z Ą C Y
R A D Y M I E J S K I E J
w O l e s z y c a c h
Pan/i/...........................................
0RR.0004.18.2013
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t. j. Dz. U. z 2013 r poz.594.) z w o ł u j ę w dniu 25 października 2013 r.( piątek ) o godz. 12:00 w budynku remizy OSP w Oleszycach - SESJĘ RADY MIEJSKIEJ.
Porządek obrad:
1.Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.Przyjęcie porządku obrad.
4.Interpelacje i zapytania Radnych.
5.Informacja z realizacji Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii w 2013 r.
6.Stan realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2012/ 2013.
7.Przedstawienie informacji z analizy oświadczeń majątkowych za 2012 rok.
8.Podjęcie uchwał :
1) projekt nr 305/2013 w sprawie zmiany uchwały Nr XXVII/208/2012 Rady Miejskiej w Oleszycach z dnia 28 listopada 2012 r. w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
2) projekt nr 306/2013 w sprawie zmiany uchwały Nr XXXI/239/2013 Rady Miejskiej w Oleszycach z dnia 6 marca 2013 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
3) projekt nr 307/2013 w sprawie zmian budżetu gminy na 2013 rok,
4) projekt nr 308/2013 w sprawie zaciągnięcia zobowiązania,
5) projekt nr 309/2013 w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/247/2013 z dnia 22 marca 2013 roku w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Oleszyce długoterminowej pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie na realizacje zadania pn.” Wykonanie awaryjnego zasilania stacji uzdatniania wody w m. Borchów wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
9. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Oleszyce z prac w okresie między-sesyjnym.
10. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania Radnych.
11. Wolne wnioski i zapytania.
12. Zakończenie obrad.
Podstawa prawna do zwolnienia na czas obrad sesji
od pracy zawodowej:art.25 ust.3 ustawy z dnia
8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
/ t. j. Dz. U z 2013r.,poz 594./