Oleszyce, dnia 20.09. 2013r.
P R Z E W O D N I C Z Ą C Y
R A D Y M I E J S K I E J
w O l e s z y c a c h
Pan/i/...........................................
0RR.0004.17.2013
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t. j. Dz. U. z 2013 r poz.594.) z w o ł u j ę w dniu 27 września 2013 r.( piątek ) o godz. 12:00 w budynku remizy OSP w Oleszycach - SESJĘ RADY MIEJSKIEJ.
Porządek obrad:
1.Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.Przyjęcie porządku obrad.
4.Interpelacje i zapytania Radnych.
5.Przedstawienie propozycji i wniosków do projektu budżetu Gminy Oleszyce na 2014 r. -opinia wiodąca Komisji Budżetowo- Gospodarczej Rady Miejskiej
6.Informacja z realizacji inwestycji i remontów oraz realizacji zamówień publicznych w 2013 r.
7.Podjęcie uchwał :
1) projekt nr 297/2013 w sprawie zmiany uchwały w sprawie nadania statutu Szkolnemu Schronisku Młodzieżowemu w Starych Oleszycach,
2) projekt nr 298/2013 w sprawie zmiany uchwały Nr XXXI/224/05 z dnia 31.05.2005 r. w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
3) projekt nr 299/2013 w sprawie zmian budżetu gminy na 2013 rok,
4) projekt nr 300/2013 w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Oleszyce kredytu długoterminowego,
5) projekt nr 301/2013 w sprawie przekazania środków finansowych na Wojewódzki Fundusz Wsparcia Policji z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu garażu blaszanego dla Komisariatu Policji w Oleszycach,
6) projekt nr 302/2013 w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Oleszyce
7) projekt nr 303/2013 w sprawie przejęcia od powiatu lubaczowskiego zadania zarządzania publiczną drogą powiatową
8. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Oleszyce z prac w okresie między-sesyjnym.
9. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania Radnych.
10. Wolne wnioski i zapytania.
11. Zakończenie obrad.
Podstawa prawna do zwolnienia na czas obrad sesji
od pracy zawodowej:art.25 ust.3 ustawy z dnia
8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
/ t. j. Dz. U z 2013r.,poz 594./