Zgodnie z brzmieniem znowelizowanych przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne - urzędy skarbowe zostały zobowiązane do przekazywania na rachunek bankowy organizacji pożytku publicznego kwoty 1% podatku należnego wykazanego w zeznaniach podatkowych. Naczelnik Urzędu Skarbowego w Lubaczowie zwraca sie z uprzejma prośbą do przedstawicieli organizacji pożytku publicznego o żłożenie w terminie do dnia 20 listopada 2007 r. informacji zawierającej aktualny numer jednego rachunku bankowego, na który przekazywane będą zadeklarowane przez podatników darowizny.
Informacja ta powinna zostać opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania organizacji pożytku publicznego oraz zawierać dodatkowe dane identyfikujące organizację, w szczególności pełną nazwę, NIP, adres siedziby i nr KRS. Do informacji należy dołączyć potwierdzenie zgłaszanego rachunku wydane przez prowadzący go bank. Informacje powyższe należy kierować do urzędów skarbowych właściwych ze względu na siedzibę organizacji pożytku publicznego